17 Ocak 2014 Cuma

T-ZONE Siyah Nokta Arındırıcı Burun Bandı

T-Zone Burun Gözenek Temizleme Bantları; arındırıcı özelliğe sahip aktif bileşenler ile özel olarak formüle edilmiştir.
Bantlar ; siyah noktaları, bakterilere sebep olan kir ve yağı kaplar, çıkartarak temizler. Antibakteriyel Cadı Fındığı... ile zenginleştirilmiş içeriği, cildi dinlendirir ve gözenekleri sıkılaştırırken, Çay Ağacı yağının antiseptik etkisi ile siyah nokta oluşumunu engellemeye, cilde duru ve güzel bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur .
 
 

 
 
 Bantların etkisini kullandığınız andan itibaren fark edeceksiniz...

Bu mükemmel etkili bantlar, Artık Türkiye'de ve Eczanelerde Satılıyor. Ben denedim ve çok beğendim gerçekten etkili ve gözenekleri sıkılaştırıcı bileşenler içerdiği için daha çok severek kullanıyorum..Sizde deneyin arkadaşlar T-ZONE ürünlerini herkese tavsiye ediyorum süper.
Düzenli kullanıldığında siyah noktalara veda ettirecek bir ürün gerçekten :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder